صرف نظر و مشاهده محتوا
سوالات متداول

تعدادی از سؤالات متداول در خصوص خرید نرم‌افزار ERP سازمان‌یار که در بازخورد از مشتریان جمع‌آوری کرده‌ایم آمده است. چنانچه سؤالی دارید که در اینجا مطرح نشده است، با ما تماس بگیرید بگیرید یا جهت مشاوره تخصصی و نیازسنجی دقیق‌تر، یک درخواست مشاوره یا دمو ثبت نمایید. ​

بله، با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه و همچنین با شروع رایگان بازه تستی، به تمام ماژول‌های اورجینال اودوو که همواره مطابق با آخرین نسخه به‌روزرسانی می‌شوند دسترسی خواهید داشت.

تمام ماژول‌های بومی‌سازی شده و همچنین خدمات مربوط به رفع اثر تحریم‌ها و ارائه زیرساخت، با خرید اشتراک هر دو پلن در اختیار تمام مشتریان قرار می‌گیرد.

در پلن استاندارد، نرم‌افزار ERP سازمان‌یار فقط در سرورهای تسهیل‌گستر میزبانی می‌شوند و تمام خدمات تهیه، نگهداری، پیکربندی و پشتیبان‌گیری بر عهده شرکت خواهد بود.

در پلن سفارشی امکان ارائه نرم‌افزار هم در حالت ابری و هم در حالت سرور مشتری (On-premise) فراهم شده و تهیه، نگهداری و پشتیبان‌گیری سرور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین در پلن سفارشی امکان استفاده از ماژول استودیو (جهت سفارشی‌سازی‌ها)، حالت چند شرکتی، و اتصال به APIهای خارجی و امکان سفارشی‌سازی به نرم‌افزار مشتری اضافه می‌شود. توجه داشته باشید که منظور از دسترسی به APIهای خارجی تنها برای نرم افزارهایی است که شروع‌کننده فراخوانی (JSON-RPC یا XML-RPC) به سمت سازمان‌یار باشند.

  • زیرساخت رفع تحریم اودوو در ایران
  • همه ماژول‌های اودوو
  • همه ماژول‌های اختصاصی و بومی تسهیل‌گستر
  • میزبانی و سرور (به شکل میزبانی ابری) به همراه بک‌آپ‌ها
  • میزبانی و سرور (در نوع میزبانی ابری) به همراه پشتیبان‌گیری
  • آپدیت شبانه جهت بهره‌مندی از آخرین نسخه نرم‌افزار
  • آپگرید به نسخه جدید اودوو
  • پشتیبانی رفع خطا و باگ‌های نرم‌افزاری

آیتم‌هایی که در اشتراک شامل نمی‌شوند:

  • خدمات توسعه و سفارشی سازی اختصاصی
  • خدمات استقرار و پیکربندی نرم‌افزار

آیا امکان ارتقاء و تغییر پلن وجود دارد؟

بله، تمام مشتریان می‌توانند در هر لحظه نسبت به تغییر پلن اقدام نمایند. امکان ارتقاء از پلن رایگان 15 روزه به اشتراک استاندارد یا سفارشی به صورت خودکار با خرید اشتراک انجام می‌شود.

منظور از کاربر به هنگام خرید اشتراک چیست؟

تعریف کاربر در خرید نرم افزار ERP سازمان‌یار به این صورت است:

کاربر، معمولاً کارمندی در داخل سازمان است که به بک‌اند (بخش مدیریتی) سیستم دسترسی داشته و می‌تواند اسنادی را ایجاد، مشاهده یا ویرایش کند. کاربران خارجی (مانند مشتریان یا تأمین‌کننده و کارمندانی که در داخل سیستم حساب کاربری بک‌اند ندارند) از طریق پورتال به سازمان‌یار دسترسی دارند و در محاسبه هزینه کاربر دخیل نیستند.

چند نمونه کاربر داخلی مشمول هزینه عبارتند از:

  • مشتریانی که به فاکتورهای خود در پورتال دسترسی دارند.
  • حسابداری که برای رسیدگی به امور مالی شرکت از سازمان‌یار استفاده می‌کند.
  • انبارداری که به ورود و خروج کالاها و ثبت وقایع انبار در سازمان‌یار رسیدگی می‌کند.

چند نمونه کاربر خارجی که رایگان هستند:

  • مشتریانی که به فاکتورهای خود در پورتال دسترسی دارند.
  • تأمین‌کنندگانی که رسیدها و فاکتورهای خود را در پورتال مشاهده می‌کنند.
  • بازدیدکنندگان وب‌سایت که می‌توانند سفارش ثبت کرده و سفارش را رهگیری کنند.

در صورت پرداخت آنلاین تعرفه اشتراک، پایگاه داده در همان لحظه به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. در حالت واریز به حساب، دسترسی یا تمدید اشتراک به محض تأیید فیش واریزی در واحد اداری و مالی فراهم است.

در حالت میزبانی اختصاصی (On-premise)، به دلیل نیاز به پیکربندی و راه‌اندازی اولیه سرور، تحویل نرم‌افزار طی 1 روز کاری پس از تهیه سرور از سمت مشتری انجام خواهد یافت.

هزینه تمدید سال/ماه های بعدی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه سال‌های بعد به نسبت میزان افزایش حقوق و مزایای قانون کار ایران تغییر خواهد کرد. این افزایش مشمول مشتریانی که هزینه سال بعد را از پیش پرداخت کرده‌اند نخواهد شد.

ما در تسهیل گستر، متعهدیم که هزینه اشتراک را در ابتدای هر سال جدید، فقط به میزان افزایش حداقل حقوق و دستمزد قانون کار ایران و نه بیشتر از آن، افزایش دهیم. با این تعهد، می‌توانید از ثبات قیمت و برنامه‌ریزی مالی دقیق‌تر برای استفاده از خدمات ما در طول سال اطمینان داشته باشید.

دوره پرداخت سالانه دو مزیت عمده برای مشتریان دارد: 20 درصد تخفیف به ازای هر کاربر در هزینه اشتراک و پرداخت هزینه ثابت برای 1 سال آینده.

دوره پرداخت سالانه دو مزیت عمده برای مشتریان دارد: 20 درصد تخفیف به ازای هر کاربر در هزینه اشتراک و پرداخت هزینه ثابت برای 1 سال آینده. مثال: چنانچه در بهمن ماه امسال با دوره پرداخت سالانه هر کاربر را به قیمت 1.600.000 تومان خریداری کرده باشید، و در ابتدای سال آینده تعرفه هر کاربر به 2.000.000 تومان افزایش یافته باشد، به مدت باقی‌مانده تا بهمن ماه سال بعد (10 ماه) هیچ هزینه‌ی مازادی پرداخت نخواهید کرد.

به همه اقدامات مربوط به راه‌اندازی، آموزش اختصاصی، پیکربندی نرم‌افزار، ایمپورت یا اکسپورت داده، مدیریت پروژه به‌کارگیری و بهره‌برداری از نرم‌افزار، تحلیل تجاری و کارکردی، سفارشی‌سازی و توسعه سفارشی استقرار گفته می‌شود. چنانچه در خصوص خدمات مذکور نیازمند استقرار و راه‌اندازی باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر و روند پیش روی پروژه، به صفحه خرید بسته‌های استقرار مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید جهت نیازسنجی و پیشنهاد بسته، یا تحلیل بازگشت سرمایه (ROI) یک جلسه مشاوره رایگان درخواست نمایید.  

آیا میتوان بدون خرید خدمات استقرار نرم افزار ERP سازمان یار استفاده کرد؟

پس از خرید نرم افزار ERP سازمان‌یار و تحویل، می‌توانید به صورت آنی از پایگاه داده خود استفاده نمایید و پیکربندی‌های لازم را انجام دهید. جهت سهولت استفاده و بهره‌مندی از نرم‌افزار به صورت سلف سرویس، می‌توانید از منابع آموزشی تسهیل‌گستر بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان 15 روز از نرم‌افزار استفاده کرده و با قابلیت‌های آن آشنا شوید.

 بله، Odoo به صورت پیش‌فرض از چند زبانه و چند ارزی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی کسب‌وکار خود را در بازارهای مختلف بین‌المللی مدیریت کنید.

بله، Odoo ماژول‌هایی برای اتصال و هماهنگی با دستگاه‌های بارکدخوان، پرینتر رسید و دستگاه‌های POS دارد که عملیات فروش و انبارداری را ساده‌تر می‌کند.


شما می‌توانید از طریق تماس با تیم فنی ما درخواست ماژول سفارشی بدهید؛ پس از تحلیل نیاز، تیم توسعه ما آن را طراحی و پیاده‌سازی خواهد کرد.

بله، Odoo از پروتکل‌های امنیتی استاندارد استفاده می‌کند و داده‌های شما به صورت رمزگذاری شده ذخیره و منتقل می‌شوند.

آیا امکان تعریف نقش‌های دسترسی متنوع و محدودیت‌های امنیتی برای کاربران وجود دارد؟

بله، Odoo امکان تعریف نقش‌های مختلف با سطوح دسترسی مشخص را فراهم می‌کند تا امنیت داده‌ها و مدیریت کاربران بهینه باشد.

آیا گزارش‌های مالی و مدیریتی پیشرفته‌ای در Odoo وجود دارد؟

 بله، Odoo گزارش‌های متنوع مالی، انبار، فروش و تولید را به صورت نمودار و جدول ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید.